16 Eylül 2013 Pazartesi

MMOFPS BİR ÇILGINLIKSA BEN ÇILDIRMAYA HAZIRIM

Merhaba Hermod Takipçileri;

Bugün size FPS oyunlarımız hakkında bir şeyler yazmak istiyorum. Şimdi diyeceksiniz neden RPG değilde FPS oyunlar, unutmayın ki ben eski bir MMOFPS oyuncusu ve oyun görevlisiyim.


Uzun zamandır Wolfteam oynamıyordum gerek iş yoğunluğu gerekse özel hayat artık her oyunumuzu çok fazla oynamama izin vermiyor. Bu süreçte Wolfteam ekibinin doğru durmadığını fark ettim oyunu o kadar iyi geliştirmişler ki farklı bir oyun oynuyormuş gibi zevk aldım.
Sonra dedim ki neyi bekliyordun Wolfteam oynamak için :)
Tabi hazır el atmışken S2 yide oynamadan olmazdı. Nede olsa uzun süre emek verdiğim ve oyuncuları tarafından çok sevildiğim bir MMOFPS oyunudur. Uzun bir süreden sonra beni gören oyuncular yinemi banka haritası Hermod deyince kendimi paslanmış hissettim. :)
Şaka bir yana MMOFPS oyunlarının yeri bir başkadır. Ben her iki taraftada iş gördüğüm için bazen RPG ye ayağımı kaydırıyorlar yapacak bir şey yok.
Bu yazında tüm FPS sevenleri selamlıyor ve yazılarımı okuyarak benimle oldukları için teşekkür ediyorum.
İyi oyunlar oyun dünyasının yaramaz Savaşçıları ;)

0 yorum :

Yorum Gönder